קורס ייעוץ משכנתאות אונליין

תוכנית ייחודית: ייעוץ משכנתאות בראיית תכנון כלכלי-משפחתי

מסיימי הקורס יקבלו תעודת סיום מטעם smart והמכון לאינטגרציה של בר אילן!

זו ההזדמנות שלכם להיות אנשי המקצוע הכי רלוונטיים, הכי עדכניים, שיודעים להתאים ללקוחותיהם את המוצר האולטימטיבי.

icon2@2x.png

התחייבות לגישה מלאה

התחייבות לגישה מלאה לקורס בכל שלב בעתיד - ללא עלות נוספת וללא הגבלת זמן. (בנוסף להקלטות שמקבלים בקורס) לצרכי רענון ולהישאר בעניינים לשינויים ורפורמות שיש בתחום.

icon1@2x.png

היקף תוכנית הלימודים

55 שעות אקדמאיות
המתפרסות על פני 10 מפגשים,
ובנוסף 20 שעות פרקטיקום מעשי.

Asset-1@1x.png

מקום ומועדי הלימודים

יש מגוון של אפשרויות:
זום או היברידי לבחירתכם

icon3@2x.png

השתלבות בתעסוקה בתום הקורס

הקורס כולל מתודה סדורה לבניית עסק עצמאי
וחלק מהבוגרים שלנו בתום הקורס מרוויחים הכנסה מיידית.

Asset-4@1x.png

מנחים ומרצים מומחים

מרצים בכירים המגיעים מהשטח
רואי חשבון, כלכלנים ומאמנים.
מהמובילים בתחום

icon4@2x.png

תעודת גמר

לעומדים בדרישות התוכנית תוענק תעודה של יועצים
למשכנתאות מטעם SMART - המרכז הפיננסי מקבוצת פילת ואוניברסטיטת בר אילן.

לקיחת משכנתא לצורך רכישת דירה, היא אחד הצעדים הפיננסיים המשמעותיים בחייו של כל אדם כיוון שיש לו השלכות לשנים רבות קדימה.

ייעוץ משכנתאות אונליין

מי שקונה דירה אינו מבין מספיק בתחום המשכנתאות ולכן עלול לבצע טעויות בבחירת המסלולים השונים עקב חוסר הידע. הטעויות הללו עלולות לעלות ללווה הרבה מאד כסף, כיוון שאילו בחר חלוקה אחרת של הסכומים במסלולים השונים, סך ההחזר הכולל היה נמוך יותר וגם גובהם של התשלומים החודשיים היה נמוך יותר.

זו הסיבה שבשנים האחרונות ישראלים רבים שעומדים לרכוש דירה, שוכרים את שירותיו של יועץ משכנתאות מומחה בתחומו ובסיועו מקבלים את ההלוואה הנדרשת בתנאים המסחריים האופטימליים. מהלך זה חוסך למשפחה כספים רבים. היועצים הללו עברו קורס ייעוץ משכנתאות אונליין והם שולטים בתחום זה במקצועיות רבה.

למידה של תחום המשכנתאות

תחום המשכנתאות הוא נושא מורכב ומסובך אך מרתק ומסקרן מאד. מי שמעוניין ללמוד קורס זה, נכנס לתחום מעניין ומאתגר והיתרון שלו הוא שברוב ימות השנה יש בו עבודה רבה, כיוון שהישראלים רוכשים דירות רבות חדשות ויד שנייה למגורים וגם לצרכי השקעה.

הדרך הנוחה ביותר ללמידה היא קורס ייעוץ משכנתאות אונליין. בהתאם לסילבוס כל המשתתפים מתחברים אונליין על פי הכללים שנקבעו לשיטת הלמידה ולומדים צעד אחר צעד את כל אחד מהרבדים של נושא המשכנתאות.

הלימוד כולל הרבה מאד נושאים כלכליים כדי להבין את שורש העניין כמו ריבית, מהי ריבית פריים, אילו סוגי עמלות יש, אילו מסלולים קיימים, כמו מסלול צמוד מדד, צמוד מט"ח או ללא הצמדה. הם לומדים באופן מעמיק את כל הנתונים, כדי שיבינו אותו באופן תיאורטי וגם באופן מעשי.

בנוסף לכך הם לומדים במסגרת קורס ייעוץ משכנתאות אונליין מהו מחזור משכנתא, כיצד מבצעים הליך זה עבור משכנתא קיימת ומהו החיסכון האדיר של הלקוחות שמצליחים לבצע מהלך זה שמפחית את נטל התשלומים החודשי ושל כל המשכנתא.

בתום הקורס על המשתתפים לעבור את המבחנים כדי לקבל הסמכה לעסוק בתחום מרתק זה ולסייע ללקוחות בביצוע הפעולות והשינויים הנדרשים.

ההרשמה בעיצומה!

לקבלת סילבוס ומידע נוספים השאירו פרטים: