ניהול עובדים ותיקים

ניהול עובדים היא ללא ספק משימה מורכבת ומאתגרת הניצבת בפני כל מנהל הנדרש לכך,  ועל אחת כמה וכמה כאשר מדובר בהליכי ניהול עובדים ותיקים המביאים עימם את הידע, הניסיון והמיומנויות המקצועיות אותן הם רכשו לאורך שנות עבודתם.

מכיוון שעובדי החברה, הארגון או בית העסק, מהווים את המשאב והנכס החשוב ביותר, מטרת הניהול היא להפיק את מלוא הפוטנציאל הטמון בכל אחד ואחת מהעובדים ופיתוח המיומנויות המקצועיות שלהם.

ניהול נכון של העובדים מתחיל בבחירת הצוות הניהולי

 

מקומות עבודה בהם מושם דגש מקצועי על ניהול עובדים חדשים לצד ניהול עובדים ותיקים, נדרשים בין היתר לבחור בקפידה את הצוות הניהול אשר יופקד על מהלכי הניהול המותאמים לבית העסק בהתאם לגודלו, פועלו וכדומה. גיוס נכן של הצוות הניהולי המיועד לתפקידי הניהול, מיושם כיום בעזרת מבחני  אישיות פילת להשמת בכירים ומנהלים בארגון, בחברה או בבית העסק.

ניהול עובדים - מה חשוב לדעת?

 

מנהל טוב נמדד לא אחת על פי יכולותיו המקצועיות והניהוליות להפיק את המיטב מכל עובד ועבודת הכפופים לו, כאשר הדרך לניהול נכון של עובדים עוברת דרך הכשרות והשתלמויות מקצועיות שונות בהם מושם דגש על צרכי הניהול המותאמים לארגון, לחברה או לבית העסק באופן פרטני.

מכיוון שניהול נכון של כלל העובדים, חדשים לצד ניהול עובדים ותיקים, מהווה את הבסיס הראשוני להצלחת בית העסק, הארגון או החברה, חברות מובילות וארגונים ועסקים מובילים במשק הישראלי, שמים דגש מקצועי נרחב לא רק על בחירת הצוות הניהולי אלא גם על מתן כלים מקצועיים לצרכי יישום מהלכי ניהול בפועל, וזאת במסגרת הכשרות והשתלמויות שונות בנושא.

ניהול עובדים ותיקים

איתור עתודה ניהולית - כיצד?

 

ניהול עובדים ותיקים וחדשים מתחיל עוד בשלב איתור עתודות הניהול בארגון, בחברה ובבית העסק. כיום, תוכלו ליהנות ממגוון רחב של שירותי אבחון מקצועי וגיוס המיועדים לצרכי איתור עתודה ניהולית וזאת למטרות שיפור קבלת ההחלטות הארגוניות בעולם התעסוקה המודרני.

אצלנו בקבוצת פילת, חברת האבחון והמיון המובילה בישראל, תוכלו למצוא מגוון רחב של שירותים המיועדים לצרכי איתור עתודה ניהולית בכל ארגון, חברה ובית עסק. לפרטים בנושא חייגו: 03-7679261